Have a question? Give us a call: +8617715256886

U rolu è l'efficacità di u purificatore d'aria

Quandu simu in casa, se l'aria in a casa ùn hè micca circulante, allora l'aria in a casa serà brutta, Stà per un bellu pezzu sottu à tali spaziu, hè avversu à a salute di u corpu umanu, Tanti amichi cumprà purificatori d'aria per casa, chì pò purificà in modu efficace l'aria interna, Allora chì hè u rolu è l'efficacità di u purificatore d'aria?

U rolu è l'efficacità di u purificatore d'aria includenu i seguenti aspetti:

1. Eliminazione di static
Dopu avè usatu u purificatore d'aria, ci saranu assai ioni negativi è ioni pusitivi in ​​l'aria per cumminà, perchè l'electricità statica pò esse eliminata.

2. Aria pulita
I purificatori di l'aria producianu anioni chì permettenu cose cum'è a polvera è u polline, ponu assorbe, decompone o trasfurmà diversi contaminanti di l'aria (in generale cumpresi PM2.5, polvera, polline, odore peculiare, contaminazione di decorazione cum'è formaldehyde, batteri, allergeni, etc.). ), Questu pò migliurà l'ambiente di l'aria interna.

3. Sterilizazione reduces bacteria
L'ioni negativi di l'aria si attaccanu à i batteri o microorganismi, perchè i microorganismi ponu esse suppressi, menu contaminazione in l'aria.

Purificatori d'aria sò usati in i campi domestici, medichi è industriali.I purificatori d'aria per a casa di una sola macchina sò i prudutti principali in u campu di casa.A funzione principale hè di caccià a materia particulata in l'aria, cumpresi l'allergens, l'internu PM2.5 è cusì.À u listessu tempu, pò ancu risolve u prublema di l'inquinamentu di l'aria di l'internu, u spaziu sotterraneo è u veiculu volatile di materia urganica causata da a decorazione o altre ragioni.

Perchè a liberazione di l'inquinanti di l'aria in un spaziu relativamente chjusu hè persistente è incerta, l'usu di purificatore d'aria per purificà l'aria interna hè unu di i metudi ricunnisciuti internaziunale per migliurà a qualità di l'aria interna.

L'affari principali diNanjing Tong Chang Environment Tech Co., Ltd.hè a pruduzzione è a vendita di l'equipaggiu di purificazione di l'aria è i so accessori core.Elementu filtru di purificazione di l'aria industriale, l'equipaggiu di purificazione di l'aria portatile civile è u so modulu core duie attività principali.

filtru purificatore d'aria


Tempu di Postu: Nov-03-2021