Have a question? Give us a call: +8617715256886

Purificatore d'Aria Tipu di Funzione di Disinfezione Germicida

Tipu di disinfezione germicida

Cumpresu a tecnulugia photocatalytic, tecnulugia ossigenu attivu

Tipu di rimozione di contaminanti à u statu solidu

Ci sò principarmenti filtrazione meccanica, cullizzioni di polveri elettrostatiche, elettrodu standing elettrostaticu, filtrazione di u metudu di ioni negativi è plasma, etc. À mezu à elli: filtrazione meccanica, cullizzioni di polveri elettrostatiche, purificazione passiva (filtrazione) di u polu elettrostaticu.aria filtrataattraversu u materiale di filtru;Ioni negativi è u metudu di filtrazione di plasma per a purificazione attiva (filtrazione), u purificatore libera attivamente i fatturi di purificazione per a purificazione di l'aria.

(1) A filtrazione meccanica cattura in generale particelle in i seguenti quattru modi: intercepzione diretta, collisione inerziale, mecanismu di diffusione browniana, effettu di screening, chì hè efficace in a cullizzioni di particelle fini, ma hà una grande resistenza à u ventu, per ottene.alta efficienza di purificazione, u cartucciu deve esse densu è regularmente rimpiazzatu.
(2) A cullizzioni di polvera elettrostatica hè l'usu di un campu elettrostaticu d'alta tensione per ionizà u gasu in modu chì e particelle di polvera caricate l'adsorption à u metudu di cullizzioni di polvera di l'elettrodu, quandu u flussu d'aria hè troppu veloce o quandu e particelle sò grande l'effettu di cattura hè poviru. , l'adsorption hè faciule da staccà da a furmazione di a contaminazione secundaria.
(3) filtrazione elettrostatica elettrostatica à "elettrostatica d'alta efficienzafiltru d'aria", cum'è u rapprisentante, utilizendu una svolta in u trasportu di materiale di filtru elettrostaticu permanente, pò bluccà in modu efficace e particelle di l'aria più di 0,1 microns di inquinanti, cum'è polvera, capelli, polline, batteri, etc., mentri impedenza ultra-bassa per assicurà un funziunamentu stabile di effettu di aria condizionata è rinfrescante.In ogni casu, pò solu filtrà o trattà l'aria chì passa per ellu.
(4) U metudu di ioni negativi è di plasma per caccià i contaminanti di particelle di l'internu travaglianu in modu simile, tramindui facendu agglomerate di particeddi in l'aria per formate particelle più grandi è si stabiliscenu [4], chì ponu agisce nantu à particeddi da 0.001 microns à 100 microns, stu prucessu hè irreversibile è polvera. a riduzione hè più cumpleta.A tecnulugia usa u principiu di diffusività di l'aria, pò esse multi-spaziale, grande area di l'aria è superfici di l'ughjettu per implementà a purificazione attiva.

Tipu di rimozione di contaminanti gasosi

Eliminate formaldeide, benzene è altri residui di decoru dannosi, principalmente a descomposizione di l'ossigenu attivu ècarbone attivatuadsorption dui tipi di tecnulugia.U principiu di a descomposizione di l'ossigenu attivatu hè di reagisce cù formaldehyde (HCHO), benzene (C6H6) è altri composti di carbonyl (ossigenu di carbonu) è idrocarburi (idrocarburi) per generà CO₂, H2O, O₂, etc., per eliminà cumplettamente u sopra. residui dannosi.


Tempu di post: 31-aug-2022