Have a question? Give us a call: +8617715256886

Cosa hè a purificazione di l'aria

A purificazione di l'aria si riferisce à a prestazione di sterilizazione, riduzzione di polvera è nebbia, eliminazione di residui di decoru dannosi è odori è altre soluzioni generale per diversi prublemi ambientali interni per migliurà e cundizioni di vita è di l'uffiziu è rinfurzà a salute fisica è mentale.L'inquinanti ambientali interni è e fonti di contaminazione includenu principalmente gasi radioattivi, muffa, particulate, residui di decorazioni, fume di seconda mano, etc.
1, tecnulugia photocatalytic: quandu l 'aria è acqua à traversu u materiale photocatalytic hè a unità tecnicu, à traversu a reazzione redox pruduce un gran numaru di ioni hydroxide OH, radicali perossi hydroxyl HO2, ioni perossidu O2, perossidu d'idrogenu H2O2, etc., sti ioni. diffusa in l'aria, distrughjendu a membrana cellulare di i batteri, a coagulazione di i proteini virali, a sterilizazione, a descomposizione di diversi cumposti urgànichi è certi sustanzi inorganici, sguassate di gasi dannosi è odori.
2 、 Tecnulugia quantitativa di l'ossigenu attivu: L'ossigenu attivu hè una tecnulugia matura, chì pò inattivà rapidamente è accuratamente i batteri, è hè ricunnisciutu internaziunale cum'è unu di i metudi di purificazione più amichevuli di l'ambiente, cumpletu è efficaci quandu s'utilice raghjone.À u listessu tempu, e so forti proprietà ossidanti permettenu di reagisce cù formaldeide (HCHO), benzene (C6H6) è altri composti di carbonili (carboni è ossigenu) è idrocarburi (idrocarburi) per pruduce CO₂, H2O, O₂, etc., cusì cumpletamente. eliminendu i residui di decoru dannusu sopra citati.
3, tecnulugia di ioni negativi: tecnulugia di ioni negativi, cunnisciuta ancu com'è tecnulugia di flussu di ioni unipolari, a so generazione di flussu di ioni negativi, ioni negativi per u diametru trà 0,001-100 microns di particelle anu un effettu di sedimentazione, ma per menu o uguali à 2,5 microns. di particeddi chjamati particeddi fini, chì hè, PM2.5, solu l 'alta attività di picculi particeddi grannizza ioni negativu ossigenu à avè un effettu significativu.Purificatore di l'aria di ioni negativi utilizendu e caratteristiche di a diffusione di l'aria in modu chì tutta a stanza hè piena di ioni negativi, pò eliminà rapidamente a polvera è a polvera, senza lasciate senza vittorie, l'effettu di purificazione hè più cumpletu.
4, filtru HEPA: carta di filtru PP, fibra di vetru, carta di filtru PP compositu PET, meltblown polyester non-tessutu è meltblown fibra di vetru cinque materiali, ponu filtrà particeddi specifichi di dimensione di particella.
5, carbone attivatu:carbone attivatuhè fattu di chips di legnu, cunchiglia di frutti, lignite è altri materiali chì cuntenenu carbone, chì sò carbonizzati è attivati.Hè dispunibule in forma di polvere (taglia di particella 10 ~ 50 microns) è forma granulare (taglia di particella 0,4 ~ 2,4 mm).A generalità hè porosa è a superficia specifica hè grande.A superficia tutale righjunghji 500~1000㎡ per grammu.L'effettu di purificazione di carbone attivatu hè direttamente ligatu à a dimensione di i pori, è l'effettu di purificazione hè più evidenti quandu a dimensione di i pori hè vicinu à u diametru di i particeddi, è u carbone di coconut wi-fi hè un novu tipu di carbone attivatu, chì u poru. taglia hè più evidenti cà l 'effettu di purificazione di diamitru più chjucu.
6, i pianti di purificazione: cumuni sò verdi, begonia, crisantemi, orchidee appiccicate, palme biancu è decine di piante.
7, Tecnulugia di polimerizazione di innesto: u prublema di l'odore è a contaminazione generata da l'adsorption di sustanzi à i so trasportatori, è pruduce reazzione chimica, cambiendu a struttura moleculare di u materiale di l'ughjettu per decompone u materiale prublema, in modu à ottene una forte è rapida. scopi di deodorizazione è purificazione.
8, tecnulugia di chip di generazione di anioni ecologichi: chip di anioni ecologichi seranu generatori di anioni ceramichi piezoelettrici è cunvertitori di ioni (convertitore di ioni) altamente integrati, micca solu per ottene u livellu ecologicu di generazione di anioni, è riduce assai u voluminu è u spessore di i prudutti anioni. hè a tecnulugia di generazione di anioni ecologichi più impurtante in u mondu.


Tempu di Postu: Nov-04-2022